i'm back again

hellu iigen!

ffick lov att stänga av datan, brottom till bussen, you know!  men, när jag vänta på bussen vare iaf en kille som hade SÖTASTE hunden! lovar hur gulliigg som helllst!!!! haha.

annars har dagen vart ganska seg. som sagt evk uschh! vill inte ens gå in p vad jag tkr om dom,det. men sen tog ja bussen till djurås där jag träffa på catta snabbt, sen varte dirre hem till denise för stiling av håret bby! (; nå mer varte inte denna intressanta dagen.
Jag har iaf nytt nr och det ska inte vem som helst kunna få! neeeepp!

nu ska jag ta och göra en kopp te sen ska jag snart försöka sova, vilket inte kmr gå. men måste till skolan imorrn, proooovvv!!

;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0