ondsdag - 13:18

hola!

inte blivit så många inlägg på sista tiden, har fan inte tid med något just nu.
mår sjukt dåligt oxå, tog svinsprutan i måndas och har haft ont i armen sen dess, har feber idag oxå men vart skola ändå, känner bara hur duktigt jag är, och lärarna borde verkligen sluta klaga!! dock har det inte varit så många lektioner så känns ju bra =)

snart har jag bild sen slutar jag, ska väl typ tagga hem och sova!!
träffa arawan igår oxå, sa ju att jag skulle se en kines thai, haha fast såg typ 100, nej men hon kom med typ skit många haha kul kul iaf :):)
så säger bara FUCK FOKI fuckii , jag känner sveriges finaste asiat haha ;*

men men nu ska jag snart kila vidare så..
talk to you lateeeerh! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0