sunday night - 29/11

hejj!!

första advänt, haha men inge j*vla snö, skönt!! nej men f*n, har ingen julkänsla alls asså. menmen.. sov hos hill i lördags igen, haha så vart kedjerökning och vara feta framför film hela helgen, mysmys hahah;) idag gick jag och catta även förbi kupolen en vända, hon köpte en tröja och jag får jobbigt vänta tills imorrn när bidraget kommer haha. dock missa vi precis att eddie hade varit på kupolen, f*ck.
senare varte en vända till min kusin, sen hemfärd.

nu har jag precis dushat och ladda in några låtan på mobilen så man kan somna ikv. mysigt,
men nu ska jag nog gå ner och kolla på gossip girl och the hills som jag har väntande på tvburken.
så.. godnatt

smell you later .



här är även en bild på eddie och min kusin tidigare idag på kupolen, det borde vara jag!!!!!!!!!11 <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0