what to do in this boring town ?

hellu guys it's me Miranda!

well vad ska man säga, det är fredag och jag är hemma, som vanligt! sjukt tråkigt liv, jag vet! men vad kan man förvänta sig av människor som bor här? haha eller vad säger ni?

dock är det ju fredag den 13 och då är det ju nästan säkrast att stanna hemma?!! haha nej men har sjukt ont i magen så vart ingen skola idag.. är inne på min fjärde medicin (stavas det så? ;o) och ingenting hjälper! haha självklart kmr inget i värden få mig äta den jag fått nu? det är typ sten i vattnet, och om man låter det stå nån timme blir det typ gele aktigt, euuuwhh!

ser ni? aldrig att jag stoppar i mej något sådant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0