Even if the sky is falling down,

yeeeesss! är klar med min uppsats :):):)  OCH MIN BEJBI MOBIL ÄR TILLBAKA FRÅN LAGNINGEN :D   - yeeyyh.
anyway, nu ska jag nog kolla på det senaste the hills avsnitet jag missat!
fan då, skola imorrn lix, men what to do, är ju lov snart oxå, ssooooft :)
aja, kmr inte på ngt mera just nu, hhörrs !


juste ville bara säga en sak till, vill ge en fet diss till en viss person eller vissa personer!
OTROGNA J*VLAR!!! alltså helt seriöst, hur fan kan man vara otrogen mot en person man väljer att vara tillsamans med? och hur kan man medvetet vara med någon som redan har tjej/kille och medvetet såra någon (?!) helt sjuk.
men vad ska man säga lixom, män är svin finns inget att göra åt saken, och andra är ju bara desperata :)

aja, pusspuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0