godmorgon biiaattch

måndag igen!

vakna för ett tag sen, som sagt ingen skola today. nu är helgen slut, suck. en hel vecka kvar tills nästa haha.
Idag ska jag nog bara chilla hemma, ska få klart en uppsats oxå, omg lix.. kanske ska ta mej in till stan och sola oxå, för se hur det blir. Helgen var ganska najs faktiskt, fredagen var jag och Mariella i bullermyren, jävla najs i början asså, sen hände de lite saker menmen.. lördagen varte bara att chilla hos hill, sen drog vi till Mattias och kolla film. Efter det drog jag och mötte Denise i stan och vi tagga till bion, har blivit min nya grej det där att kolla bio. haha! -.-'
men men... ska forsätta skriva på min uppstas nu, hhhhörs ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0