one crasy night



chaa chaa bitchees

då var man hemma då, efter en hård natt  (?!) haha nej men jävla najs asså, dock ca 3 timmars sömn haha! .
när vi först kom till festen var dt jävla segt, Jag och sistershill  var dom ända som inte drack för tillfället, men vi var dom ända som dansa -.- alla andra satt i hallen, hallåååå booorriiing !! haha nej men efter ett tag så gick mariella till hennes boy, då vare bara jag, catta och rosalie kvar. men tillslut varte najs ändå, alla dansa, alla drack, fan paaarttyy. jag tog dit två till oxå, haha (a.. sen fick vi lov att dra, men jag kom tillbaka så då fortsatte ju festen,  eller jag och anna hade kul iaf, hahah ehm... aaa)

vart ju att slagga där iaf, så mamma kom och hämta mej och syster runt 10 på morgonen, så nu är ja sjukt j*vla trött assåååh. har sovit nästa hela dagen, vilken man inte borde göra på en lördag.. hmmm
men men, nu ska ja ta och kolla på en sooft film.
talk to you later '
XOXO ♥♣


Kommentarer
Postat av: anna

ha ha, vi var festens sexy's! ;)

2009-11-01 @ 00:50:48
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0