you're always on the road

godmorniiiing

idag varte ingen skolan då, av olika anledningar.. så nu sitter jag hos hill med mariella och kolla tv, bara chillar typ.
dom andra har tagga till skolan, lite smått sena men dom är så dukiga(:

igår vart allt ganska fejjjjl ( kolla min fina stavning ) , men what to do lixom?
tror nog alla mår ganska dålit idag oxå...

menmen... ny dag, nya problem eller vad man ska säga (a
nu ska väl jag och mariella gå ut och ta en cigg eller ngt, sen senare ska jag ta bussen hem.
blir nog bara att chilla hemma idag asså, är typ sjuk så vem pallar annat..
sså talk to you later



bara så ni vet så älskar jag er massa, friends for ever right ?! ♥♥


Kommentarer
Postat av: catta

haha love uuuuuuu

2009-10-23 @ 17:17:36
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: rosalie

lovee youuu and miss you!

2009-10-28 @ 09:38:02
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0