13 dagar kvar! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

...... thats right.
exakt tretton dagar tills jag exakt just nu sitter på ett flygplan och känner värmen, avis? haha

har precis kolla klart på en till avsnitt av one tree hill, love it. har även spenderat åtminstonde några timmar åt att plugga idag, prov i geografi imorgon, det känns. har dessverre misslyckats på två av tre så, inte mitt starka ämne.

welll, imorgon har jag ändast prov och sedan blir det trevligheter som min lärare uttrycker sig, och nej jag menar inte att dra en lina innan nationella eller ta några bloss utanför lärarrummet, utan menar free tårta i skolan, haha.

imorgon är det ju även sist, alltså valborg som man korekt säger, får se vad kvällen har att erbjuda. ser inte fram emot det fula vädret dock.

nu ska jag ta och köra min dagliga träning som jag kör i min ensamhet haha sen blire i dusch och rakt i säng.

Pusss på er, and have a great life♥

veckans song ;





uppdatering :

vill bara förövrigt säga att rökning är ju inte det bästa om man säger så, men om man inte röker varför röka? varför ta sina jävla fula äckliga munbloss när man är med vissa personer? ja mena ursäkta, vad är meningen med rök i keften? tngan bränns, horungar.

jag vill oxå säga att ni måste ju förstå att jag tar folk för givet, jag tar eran alkohol, sovplats, skjuts och umgänge för givet. ja är helt enkelt jävligt dryg, visst då? hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0