a walk to remember ♥

har precis kollat på en av de bästa filmerna, tror nog det är en av de få filmer jag faktiskt kan gråta till, inte ens lök funkar för mina tårar.

haha, kass uppdatering känns det som, har dock tusen prov och miljoner saker som ska in innan jag kan åka härifrån, då menar jag så klart grekland ♥ hihi,
förutom dagens skoldag, var jag och denise ut och gick på hennes vovve, träffa arawan och även nett, trevligt! :)
vi fick även två nya vänner allt pga vovven, en somalie med KEPSEN över slöjan, och en liten blatteunge som prata i sin fejk mobil, hahaha.

fredagen vart hemma, allt vart helt oplanerat och vissa kan väl helt enkelt ta sig :) känns dock bra ändå, fick ju gråta en skvett och käka tacos. får se vad lördagen har att ärbjuda.

sitter även och lyssnar på låtarna från filmen, har nog blivi ett psyk.

ciaaaao.


Love is always patient and kind; it is never jealous, love is never boastful or conceited; it is never rude or selfish; it does not take offense, and is not resentful. Love takes no pleasure in other people’s sins but delights in the truth; it is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes. Love does not come to an end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0