avestasjukhus besökt, blir't imorgon.

shus.. haha driver.

för tillfället sitter jag hos min mormor och lyssnar på lite slö musik, eftersom jag ska på sjukhus besök imorgon behövs det att sovas är, hahe. vi har väl då varit in till "stan" och handlat lite smått och gott, fick min tidning iallafall, skönt.

ska jag springa och röka nu när de gått ut och gått? hmmm...

hahah, blir iaf att glo på tv natten lång idag, får ju trotts allt sovmorgon som tusan imorgon, gillas.

tycker refrengen är så sjukt härligt, lite sommar över det hela, visst? hihi.

nu ska jag traska vidare, !? peace out ♥


Kommentarer
Postat av: linda

du som är söt ju!

varför sjukhuset i avesta? :o

2010-04-13 @ 21:49:43
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0