det kanske blir snö imorrn! :o

hörde nyss att ddet kanske blir snö imorrn, troligtvis snöregn men endå! jag hade ju hoppats på strålande sol minst 4 veckor framåt, åhh.

anyway, idag är det exakt EN MÅNDA/ FYRA VECKOR /28 DAR kvar tills jag sitter på mitt efterlängtade flyg till griiis (grekland) .IHHHHHHHH!!!!

sedan väntar jag in peace and love, höjdpungterna i mitt liv, säger då det.

nu ska jag skriva klart min uppsats i naturkunskap sedan ska jag hoppa in i duschen, för att sedan bege mig i säng.

godnatttt psss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaha gumman då, du och ditt tjat om grislandet :D dr du hör hemma hehehe nej skoja ba



men seriöst, ofta det ska snöa imorgon? HOPPAS INTE!! jag tänkte vara sommarklädd plus cykla till school ju. fan då.



HATAR TJUVAR. men jag hatar fan folk som skyller saker på andra också bara för man vill leka värdefull och för att man själv inte vet nåt!!!!!!!!!!!!!



men ska som sagt duscha nu sen sova hehehe hejhejdådå. hällsa nöffe i griiis :D

2010-04-14 @ 22:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0