god morgon.

hola chiccccas.
vakna nyss, ca. för tillfället är det ganska dåligt väder, synd. Idag ska jag dock plugga hela dagen så blir inte så mycket utgång inte. 'Har samhällskunskapts prov imorgon och geografi på fredag.
Har inte vaknat till än, men det kommer. Om jag hade varit i skolan hade jag setat på några av de sista lektionerna man har efter lunch och hela dagen har gått, nu sitter jag här nyvaken och dagen har inte ens börjat än, lite komiskt faktiskt hur mycket av dagen man missar när man inte går till skolan.

ser att min uppdatering suger, dock har jag inget att blogga om så var ju bra med det.
dock ska jag försöka med så mycket inlägg som möjligt i dessa 16 dagar i det kalla sverige, iih.
Längtar som fan, sol,bad och massa bränna ♥

nej men nu serru ska jag leta på en ekonomisk nyhet.

ciaaao



sötan.


Kommentarer
Postat av: ddd

KÄNNS SÅ FRÄSCHT MED EN LINA INNAN PROVET, några bloss vid personalrummet blir det dock inte, sånt ogillas! men ute på parkeringen är det tydligen f r i t t f r a m !!!! !



2010-04-27 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0