Kronisk missnöjdhet.

haha nej men oj vilken usel uppdatering.
veckan har varit ganska givande, skönt med lov och borta från helvettet ett litet tag, hihi.

har varit med bland annat, emelie, selma och dafina några dagar, mycket roligt faktiskt :) lite misslyckanden här och där men vad gör det, right?

idag är det förövrigt söndag men ingen skadda skedd för imorgon är jag fortfarande ledig så kan ta och sova ut en sist dag, ska ju dock till avestasjukhus på onsdag så då blir det ju ingen skola heller. borde inte klaga på skolan egentligen, skulle uppskatta den mer om den inte tog in sånna korkade horungar, ursäkta uttrycket!

ska bara få klaga en sista gång, gosh mitt hår!! för några veckor sen skulle jag färga det ljusare, eftersom jag inte kan färga det blont igen pga att jag typ tappar det så får det bli ljusbrunt till sommaren, suck. iaf köpte färg med "ljusbrunt" men vart typ svart. nu är det helt missfärgat och äckligt och åh.

welllllllllll. annars ska jag bara säga att om exakt en månad, (stavas det så?) åker jag till grekland!!!!!!!!!! :D
puss på det.

♥♥



dålig bild, mitt öga var mosat och fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0