watching you's the only drug I need.

hemma igen.

sitter och gäspar i min ensamhet, haha. kom hem för ca en timme(?) eller mer, och jag fick precis reda på att det är borlänge marknad i helgen, haha ger mig så många minnen. jadu.. som sagt var jag ju hos mr doktora, i avesta. läkare var någon slags rysk eller pålsk, fatta ingenting va bruden sa :(:( sedan tog jag en mängd blodprover och massor. tog ganska lång tid faktiskt, dock förstår jag inte varför just avesta?! sjukhuset var typ skigammalt och såg ut som ett pyskohem, men det gillas verkligen :):)

imorgon måste jag då till den underbara skolan igen, mysigt värre.

juste!!!!! mitt "r" (?) heter det så? iaf där jag sytt i ögonbrynet har typ svullnat upp som fan och gör jätteont, helt utan anledning. åhm

nu ska jag fortsätta kvällen med top model och grey's anatomy, hjärta.

pusspuss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0