4/2 - tordags suck'ss

hejhej alla.
sitter i skolan, skit mysigt.. verkligen. väntar på bussen just nu, egentligen vill jag förbi kupolen måste f'n köpa skor, men orkar inte, verkligen. anyway så sitter denise och gör sitt geografi prov, jag ska oxå göra det men senare dock haha, måste plugga. ja, just nu går det ganska dåigt för mig i skolan. eller iaf i geografi har fått ig på alla prov och fan, knulla! dock i andra ämnene går det faktiskt bra. min högra hand är oxå helt bortdomnad, kanske fått kallbrand i den? :O:O:O

idag blire bussen direkt hem, har en fet magvärk sen vi käka donken igår, så jag och catta kom fram till att det var en hash-burgare vi fick, haha :):):)

________________
nu kom denise tillbaka och sa att provet var jätte lätt! haha fan ta henne!!

åh nu måste ja lämna in valgrejen, har fortf inte valt!!!
ekonomi eller språk? ... eller samsam.. damn..

aja, hörs väl!

puss ♥ 


Kommentarer
Postat av: rosalie

ja du är bjuden, har bara varit nere under helgen typ :) därför inte svarat.

2010-02-07 @ 21:22:52
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0