bring me summer .

hola!

sommaren är saknad; Peace&love, bruna ben och feta solglasögon!
men jag ska ju iaf till greklad snart, och ni kan ju låssas att du, ni inte bryr er. men vet att det bara är avundsjuka. hahah nejdå..

haha fick bara lov, anyway, tisdag idag. skolan flöt på (tror jag?!) åkte hem direkt och har legat på soffan hela dagen. egentligen måste jag plugga men jag orkar verkligen inte..

har just fått en känsla att de flesta är ganska konstiga nu för tiden. tror fan ingen bryr sig längre, inte ens lite..
för jag menar, inte precis som någon någonsin hör av sig, eller damp. på tal om p&l tror jag inte heller de blir som planerat, blir det ju aldrig.. och jag är alltid negativ. damn it..

i helgen får man hoppas på lite röj iaf, men vem vet..

jag ska iaf ta och göra ngt vettigt innan jag sussar.
så take care.
kisses :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0