finns inte så mycket att säga haha - patetiska människor.

skjut mig! :) nejdå, men nu tänker såkert många av er ja gärna. men nej, blir inte av!

min dag har bestått av ingen skola, för jag är för cool för school eller inte haha, men har ont i magen och ingen läkare på detta bygge är kunniga nog att fatta hur dom ska bota de, frågan är ju varför jag trodde det från början? haha :}  imorgon blir det skola, enbart för jag ska göra spanska prov, annars hade jag med glädje stannat hemma. :):)



vissa människor är så jävla konsitga, ja mena.. okej om man vill gå runt och snacka skit eller berätta andras hemligheter? till vilken nytta.. själv har jag säkert snackat mycket skit dom senaste åren, men bara i mina egna åsikter. det jag själv tycker och tänker om vad personen jag eller sagt eller gör eller vafan.. men om någon berättar en hemlighet för mig, och sedan säger"säg inte till någon" ja klart man inte gör det då? eller ja mena jag kan ju svenska..

.. så om jag gjort ett misstag, et stor äckligt jävla misstag som jag skulle kunna döda, eller njaa men kanske för att få det ogjort och nu ni två får reda på det, haha och det första ni kan tänkas göra är att gå och säga det till EN FET KEBAB SOM STINKER OCH ÄR ALLMÄNT FUL OCH ÄCKLIG OCH KAN FAN BRINNA  I HELLVETET osv.. haha ja m,an blir ju lite smått full i skratt, och jävligt äcklad.. inte precis som jag går runt och säger till varenda människa jag möter på stan att ....... håller på med en skäggi, mytoman get, utan land som är så desperat att han skulle kunna knulla göran persson.. nej så ligger det inte till..........................................................


vet inte varför jag skriver det där, vill bara skirva av mig.. anyway :) jag ska flytta pungt slut!!! :)):):)
fast först ska jag till grekland, can't wait :):):) ih

aja ska fortsätta med svenska läxan eller vad man nu kallar det.

pusselipuss :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0