För att slippa känna efter hur man egentligen mår..

hej halllå! :)

idag är det fredag, = helg. så skönt! haha det har jag längtat efter sedan förra helgen cirka.
dock vart inte min fredag som planerat, men skönt att vara hem. jag är typ så sliten och bara lite lagom sådär ful!
haha. men då blire ju sån där  "fredagsmys" haha fint (y

hade prov idag som sagt, det var inte svårt men kändes som jag behövde mer tid. wellll.
efterskolan träffa jag mariella oxå, jag var en så kallad langare lixom, är inte långt kvar tills ni kan köpa horor av mig oxå :):):)

lyssnar för tillfället på min favorit låt, "tjejer skvallrar" haha (LLL.

så kvällens sammanfattning blir ,

magnus uggla
glo på film in på natten
multivitamindryck
och massa käk!

mysigt.

over and out, :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0