pyskiskt kalla händer!

sitter förtillfället i datasalen, ska skriva en stor raport om "pyskiskt sjuka" har dock inte valt vilken skjukdom än.
går ju inte heller så jävla bra att skriva när hälften av skolans monekys springer runt här och skriker än i örat..

har prov imorgon oxå, geografi. och eftersom jag fått ig på de alla andra proven så har jag inte så stora förväntningar på detta. åh fan.. dock är detta inte lika svårt att fatta men ändå.så idag blire direkt hem och föröka plugga så kan kan få mer än 5 poäng iaf. inge andra avenyn igår heller, suuck min! :o

fredag imorgon oxå, skönt med helg. är typ så trött nu för tiden haha. så får man se om de blir nå röj i helgen oxå, man får ju hoppas! haah.

men nu ska jag fortsätta med det jag ska försöka jobba med, eftersom vissa personer sitter och skriker åt en hela tiden är det ju ganska svårt.. men men :):)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0