such great heights.

 iknow.. men den andra var ganska ful, erkänn? haha  min dag har varit ganska bad faktiskt. men klaga ska man väl inte. blir bara helt enkelt irriterad på - små fula horor som inte har bättre att göra än att "hacka" på andra för att dom är så fula att dom måste helt enkelt knulla med feta matvrak och allt vad de nu hittar på- haha aja :):)  annars duger det väl, nu är det bara fyra dagar kvar till helgen oxå. jag vill sova!! och bara två veckor kvar tills lov oxå, och ca 86dagar kvar tills jag befinner mig på en vit strand♥ haha

på tal om att sova så undrar jag ju bara hur man kan tappa bort två busskort på minde än en vecka :(:( först tappa jag ett på kupolen sedan ett på någon bajsfest i fredags, det var säkert stulet för alla människor där var så jävla pmsiga och bitchiga haha! dock var jag to drunk to care :):)

nu tror jag att jag ska ta och försöka träna lite snabbt sedan duscha och sussa, som sagt är ju skola imorgon och då är jag hemsk på morgonen! hehe ;>

Kisses ♥


Kommentarer
Postat av: anna

sv: JA.. fest på fredag?!?! VART? :-D

hihi roooli du va nudå ;-)

2010-02-16 @ 20:01:29
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0