but, you weren't really all that baby

hello sunshine.

gaah, ännu en dag som varit en riktigt skit dag, jag vaknar unt 2 och redan kl 5 börja jag bli trött, har bara legat hela dagen fram tills nu, nu är jag ganska pigg. ingen aning vare är med mig men är väl .. vad heter det, men det runt om kring mig som smittas av alla idioter.. aja skit samma.. känner att mina senaste inlägg varit ganska gnälliga men, hallå.. my life sucks.com , som denise brukar säga :):)
datan laggar till tusen oxå, och kmr antingen börja gråta eller ha sönder ngt.. är röksugen som fan oxå, kmr aldrig kunna sluta röka :(:( kmr bara bli ett fetto med pms som skriker åt alla haha typ..

nejmen imorrn måste jag komma iväg från detta hus, måste köpa kläder, typ..

juste det spökar här oxå, var hemma själv för ett tag sen, så hade jag stängt av tv;n och gått och satt mig vid datan, efter ett tag hörde jag ljud så gick jag ner så var tv på!!!!! så stängde av den och typ sprang up, sen varte så igen!!!!! aja, bättre ett spöke i huset än en ful apknarkare i närheten! ;) nejmenfan..

kisses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0