I'm surrounded by liars everywhere I turn.

hellu people!

idag är det tisdag och jag skippa tyvär skolan idag (tyvär? ) . vet inte varför men varje morgon är jag otroligt yr och illamående, är illamående nu oxå men.. tänkt så är jag magsjuk? eeuw!! hoppas inte för ska till skolan imorrn, hallå det är ju spanska, och jag & denise är typ smartast i klassen..ehm..
aja idag har jag iaf inte gjort ett skit, kollat på tv, vart ut och gått med hunden och försökt plugga men nej! fattar ingenting..har även beställt hem nytt löshår, skönt (y) :):):):) care face, haa?
juste jag sitter och kollar på massa sånna här "r.i.p videos" på youtube, fråga mig inte varför men tycker dom är så j'vla fina, och så sorliga gud ja. ;/

men...
.. nu ska jag iaf kolla klart på alla avsnitt på the hills (♥♥)
sså smell you later whores!! ♥






Will you stay with me will you be my love
Among the fields of barley
And you can tell the sun in his jealous sky
When we walked in fields of gold



Kommentarer
Postat av: anna

och din syrra bara sover och sover :-(

2010-01-19 @ 22:27:45
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0