ja - länge sen ..

hejhej!

länge sen det vart ett inlägg nu, största delen till varför jag skriver ett just nu är väl för denise min trogna(nästan ända -.-) läsare ville så gärna haha <3

nyår var iaf skit kul, jag och emelie träffa mariella och vi tog bussen till stan där vi träffa massa folk mariella kände från göteborg och där vi tillbringade nyårsafton och 12slaget, haha sedan följde vi även med några folk på efterfest, går inte in på detaljer ta alldeles för lång tid haha. sedan ca kl 5 på morgonen gick jag och emelie till donken för fylle käk, där vi då träffa fredrika och hennes vänner. sedan gick vi till hagalund till någon lokal fest där vi träffa några enstaka folk.. sen blabla och vi for sedan hem:) riktigt lyckat vart det iaf, till skillnad från förut.

nu sitter jag med en ansiktsmask på mig och har bara sjukt tråkigt och är skit trött, ingen aning varför :):)
menmen nu ska jag kanske plugga (?!?!) japp ni hörde rätt, ska faktiskt plugga för första gången haha. och den här terminen ska mina betyg stiga!!

juste har ju oxå spenderat en natt med madde och linda vilket var sjukt kul, och vilket som borde göras om..

aja, kissies ♥♥

Kommentarer
Postat av: denise

haha trogen läsare, that's me :D tittar på magi på waverly nu! :D hihi..



ja men seriöst, ska satsa på skolan som fan nu!!!

har gjort klart den där so-saken iaf, fast ingen såndär ''egen fråga''

men du vet, hon kommer ju gå igenom ALLA svar inför klassen sen hahha, så onödigt, egentligen behöver man typ inte plugga, bara anteckna sen när hon säger svaren hahahha :D menmne!!!!!!

2010-01-04 @ 16:13:46
URL: http://framtidsval.blogg.se/
Postat av: rosalie

sv; eller hur :D

2010-01-04 @ 17:20:07
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0