jag vill flytta!

hejhej!

idag har varit extremt segt. vakna runt 2 på dagen och har haft typ feber hela tiden. fryser bara av tanken på att gå ut. så i allmänhet har dagen sugit. haha orkar inte ens röra ett finger. är allmänt irriiterad på alla..
speicellt de som HAR EN MOBIL MEN INTE KAN SVARA PÅ DEN! vad ska man annars ha en mobil till då om man inte ska svara när man ringer eller skriver, trycka upp den i röven eller? ja men ja tror nästan det är erat syfte..

har oxå varit sugen på kyckling i snart tre dagar, känner mig som hon i Girl interrupted som spelas av Brittany murphy, läskigt. kanske eftersom ja slutat röka man blir så (?!)  blir iaf galen av det..

asså helt seriöst fan vad jag vill flytta, bara bort härifrån, bort från alla falska människor, bort från alla misslyckade pudarjävlar som borde åka in i fängelset allaihop istället för att ragga småhortjejer och slå tjejer något av det fegaste som finns.. , bort från alla "lösaktiga" (ska inte säga horor för dom är billigare än så, dom tar inte betalt) som faktiskt vet att folk kallar dom de men ändå fortsätter gå klädda som om dom satt i en bastu och fortsätter att knulla runt i "svartasonen" haha. bara att få bo på ett ställe där det är varmt året runt så tror jag inte man skulle vara så depp och irriterad på allt..

sen vill jag kolla på eva & adam oxå men jenny har inte tagit hem filmerna ..................... . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0