kuenekun, galiiiiiii.

nu har morsan köpt en ny dator (y) super. men förövrigt är jag bara irriterad på alla.
egentligen hatar jag folk som klagar på allt och alla och tror att dom är bäst i allt.. men jag klagar ju bara lite grann?

som i inlägget innan märks det väl att skolan sög som vanligt? :) nejdå! helt okej.. förutom en viss jävla kuksugande kingkongs fitta som ska gå runt och tro att h*n är något, och vektipiter'n men han är bara det ibland så det är ju lungt :):):)

funderar stark på att pierca mig i tungan oxå, eller kanske i läppen igen? eller åh jag vet inte, ngt får det ju bli iaf.. tror jag, pengarna kommer imorgon så får se hur allt blir :)

ska duscha nu, sen blire tv ♥

egentligen hatar jag dig mest av allt och önskar att jag aldrig behövde säga ett endaste ord till dig igen, jävla feta kossa, satkärrinng!!!!



fuck you :):):):):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

veeeem menar du? om du inte vill prata med ngn så gör de inte :)

2010-01-30 @ 18:40:09
Postat av: rosalie

menar du mig eller? :p

liksom jag på bilden ju, haha

2010-01-30 @ 22:37:53
URL: http://roskalini.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-02 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0