ligger hemma och mår skit...

hellu, lite dålig uppdatering men vafan har inte haft orken. mår iaf sjukt dåligt just nu, mår illa som fan och min mage krampar...

igår vart det iaf en natt med madde och linda igen, bestämmde mig för att åka dit runt 11 , så vart en ganska lång natt. och tror vi var på minst 10 ställen och träffa minst 100 personer, om man får överdriva bara lite :)
iaf så skulle dom upp tidigt så känner att jag inte fått min tillräckliga sömn och kmr somna direkt (y)

skola imorgon oxå, yey! förut var jag fan pepp på det, iaf i början så man skulle kunna ha ngt annat att tänka på, och så jag skulle fixa upp mina betyg till topp. men nej, man det är borta och känner nästan att jag vägrar gå till skolan imorrn. fan, kmr ju bli skola iaf men ......

haha men nej nu var jag negativ :P men ska ta och duscha och fixa fram några vettiga kläder tills imorrn så jag ine dampar som alltid. :) smell you later </3

juste sen trodde jag faktiskt man kunde lite på killar mer än tjejer men nej, där sprack det oxå.. ja vad ska man säga, man blir ju lixom äcklad !!!!!111 ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0