min fredag suger!

hej hej känns som jag vakna nyss, men nej det gjorde jag inte.

sov även till ca 2-3 idag, gud måste verkligen börja vända tillbaka tiderna. imorrn ska jag gå upp kl.. 10 :)
iallafall så har inte min dag varit helt förstår, har varit på kupolen och shoppat lite, har köpt en urgullig tröja från gina som är typ "baby" blå och sedan har jag köpt LIP PLUMBER så nu ska mina läppar bli feta, för hoppningsvis haha.

  



förövrigt så har jag tänkt ganska mycket och står nog klart att jag tror fan jag ska flytta (måste dock skaffa jobb först eller bli miljonär), hoppa av eller bara gå kvar ett år, sen flytta och börja om.. kanske gå samma linje, den är ju helt okej eller byta till en helt annan. bara jag kommer bort härifrån, lämnar inget bakom mig iallafall, förutom familjen så är det ingen förlust. 70 % av tiden jag är vaken är jag antingen irriterad, arg eller ledsen och tror nog det beror lite på allt det här! så många vänner jag förlorat och så mycket tillit. så många som ser ner på mig på grund av rykten folk har som nöje på dagarna att komma på. folk jag trodde stod mig nära, brydde sig om mig eller de jag kunde lita på finns inte mera..
nu låter jag som en gnällfitta som inte fått ngt på länge, nej men vafan har tappat livslusten...
hahah skrattar själv åt vad jag skrev, men jag har tappat glöden helt enkelt, och röken iför sig ;o .. får börja röka igen!!!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0