Monday you can fall apart, tuesday, wednesday break my heart.

måndag, fyf'n.. har blivit så sjukt opepp på skolan just nu, eller på hela situationen. känns som man inte lär sig ett skit där heller, sen helt plötsligt har man prov. att vara i skolan är ju skit samma men om man är där kan man ju lika gärna lära sig, right ? haha aja. idag har varit helt okej, mycket skratt iaf, hahah det kan ju klassen bidra med oxå, räcker med att bara titta på alla när man sitter på lektionen för att börja skratta, men inte på det dåliga sättet dock:), är som bio, fast utan popcorn ;o haha!

förövrigt suger allt annat, och idag var det första gången jag kasta mobilen!! :(:( jag har verkligen damp, adhd..på riktigt!!!!! nej men f'n vad ja börjar tröttna på människor och hur de kan behandla andra, eller hur man ska uttrycka sig? uuush, nej blir äcklad.... pratar inte om någon speciell så ingen behöver ju ta åt sig, (även fast ni borde...)
men kanske sant som min mamma säger, att jag får en kick av att såra och provosera andra människor, ja det är så vissa ser på mig? kan man tänka sig.. nej men fan, jag vill härifrååååååånnn, hatar alla.....


PUSS½!! ::):)) ♥


fan va jag gnäller... :)


Kommentarer
Postat av: rosalie

Du verkar fortfarande inte förstå att jag inte hade något med saken att göra.

Jag kan inte stå för cattas handlingar.. Så du kan knappast ta något utav det här ut över mig.

Jag sa ju innan att jag inte kunde och nej jag var inte ens med louise, båda vi var tvungna sen att plugga. Jag var inte med någon igår.

Jag vill inte hålla på att bråka, men du har också gjort fel genom att ta det ut över mig.

Och ja, jag gjorde också fel. Jag borde ha svarat och sagt att jag återigen inte kunde, men fortfarande, cattas handlingar har ingenting med mig att göra....

Och förlåt för att jag verkade dum och kaxig, men jag blev i det humöret för att du inte förstog vad jag försökte säga.

aja, hörs <3

2010-01-19 @ 11:02:51
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0