my dator is död !

hello people

inte blivit så många inlägg på senaste tiden, beror då på att datorn är trasig helt död! *suck . så får sitta på min extremp nya dator så länge. :)

kom iaf nyss hem från falun, och måste genast sätta igång att plugga inför jävla kuksugar prov. denna helg var tänkt att bara bestå av pluggande, men vart inte så. igår var da familja ute och åt och grejor så, och ja!

imorrn är det skola, ska man säga yes? haha det är iaf "visning" eller vad man kan kalla det av de olika intriktningarna och valen man ska göra tills nästa år, har ångest.  blir iaf inte att byta klass, känns nästan bra. även om jag klagat ett helt halvår över klassen så.. vafan det är nu man riktigt kommit in i det så. feels good!

måste upptidigt imorrn, SKA TILL LÄKAREN!!

nu ska jag plugga/kolla tv!

poss! ♥



en av tusen gamla bilder som finns kvar på datan! ♥


Kommentarer
Postat av: louise

saknar tiderna <3

2010-01-24 @ 23:21:20
URL: http://louiselinders.blogg.se/
Postat av: rosalie

du var inte ens hemma hos oss när jag skrev dedär`?

2010-01-28 @ 21:16:59
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0