nattblogg people

ja vad ska man säga, kl är halv 3 och har precis kollat klart på ett antal gossip girl avsnitt.
som sagt idag var det första gången på länge jag försökte plugga, great (y) visst..
Har iallafal blivit vän med catta efter vårat otroliga bråk vi haft, tror vi måste ha våra bråk för att orka med varandra, haha nejdå men vaf'n även om vi bråkar hundratals ggr kommer jag aldrig förlora henne igen, lovar :))

Jag och denise har även kommit på en av våra bästa drömmar, att polisen ska komma och ta alla knarkarapor och sätta dom i burar och vi ska kolla på och skratta och kasta gamla tomater på dom, deras morsor får endast vara med om de kastar bananer de tänkt äta på dem. haha

aja, har inget mer att säga för tillfället, men ska nog snart gå och lägga mig!

kissies  / m ♥


en bild på mig och emelie från nyår, vi är skapligt slitna men vafan ! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha åh, jag älskar dig <3<3<3

2010-01-05 @ 10:07:06
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0