trött som en vilde

hellu,

inte blivit så många inlägg på senaste tiden, fan det är ju skola och man är ju sjukt trött när man kommer hem, orkar inte ens försöka plugga fast jag har två prov nästa vecka och ett till efter det, ååh!

sitter iallafall i datasalen nu, läraren är inte här så man får ju skynda med ett inlägg haha. nej men, idag är typ veckans längsta dag idag oxå , går från 8 till 4, suucks. ;o
sen har vi fått våra papper om valet till tvåan, vilken inriktning man ska välja, har sjukt stor ångest, vill inte ha en ny klass igen, vad var då meningen med första året? gaah, vill bara så flytta här ifrån..
förstår föresten inte vad som är meningen med att bo i en liten skit stad som denna, alla känner ju alla och när man väl träffat någon ny så känner de ens kompisar eller ännu värre de man hatar! ja, fifan..

menmen nu ska jag sluta vara så jävla k'knegativ och fortsätta med min underbara svenska uppgift, som sagt så ska jag börja gilla skolan ( om det nu går ) så man någon gång i livet kan lyckas med något :):)

kisses ♥


Kommentarer
Postat av: denise

HAHAHA okej.. började med ett litet fniss

nej men tycker det ska bli kul med klasserna faktiskt :D typ hamna med bättre folk än de man går nu, haha! Och plus att det ska bli kul att ha ämnen man gillar istället för bara massa bajs :D



men annars så mårten.. hur mår conny? :D:D

2010-01-14 @ 09:00:51
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0