16 juli

God morgon!

vaknade för en stund sen, har ätit lite och tror jag snart ska ta och sola snart, dock är det måln på himmelen idag.
internett är sjukt segt här så det blir inte ett överflöd av inlägg här inte.
idag är det då fredag och exakt en vecka kvar tills jag fyller år, bäst att alla säger grattis! =)
dock är 17 en väldigt meningslös ålder, likså 19. nej inget att hänga upp sig på.
imorgon åker jag även hem, vet inte om det är bra eller dåligt, händer ju inget speciellt hemma heller, men skönt med min egna säng och nya kläder och så vidare!
men vi får se vad resten av dagen här har att erbjuda, blir iaf pizza ikväll muhahah! ;)

nej, nu gick solen i måln igen, så blir att stanna inne ytterligare några kvartar.

ha'de! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0