after rain comes sunshine

hela dagen har spenderats i solen, dock har jag inte blviti särskillt brunt...
skönt att vara iväg ett tag, så jag sedan kommer hem för att fira min födelsedag, hur nu det blir?
veckan efter ska jag börja jobba igen, god damn it. i två veckor, sedan har jag en vecka kvar på lovet innan vi börjar igen. jag vill inte börja skolan, jag hatar 94or och känner på mig att alla äckliga ickelandare kommer börja där, euwk.

nu ska jag inte tänka på det och fortsätta kolla på one tree hill, blir nog så hela natten. kommer aldrig klara att sova här, minst 30 grader i skuggan här inne.

aja, kisses!


Kommentarer
Postat av: bästa frida stelius

alla äckliga ickelandare HAHAHAHA!!!!! du är skön

2010-07-12 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0