But thats just because I dig'em so damn bad and I clown when I smoke my pot.

fantasifullt inlägg nedan,  right?

har precis kommit hem från emelie och ska bege mig in i duschen nu.
Senare idag ska jag hem till min mormor för att jobba ihop lite, ganska skönt att komma iväg lite men bara ganska.

igår for jag hem till emelie där hon och louise väntade, louise fixade min header fin va? :)
sedan träffa vi selma och daff vi skilldes sedan åt kring halv tolv för att gå hem.

nu sitter jag färdig för duschen men jag orkar inte, det jobbigaste som finns i livet är att duscha och gå på toa.
och gurra kommer snart med mina saftiga cigg, driver. ah fast ne.

nu ska jag packa resten av grejerna, sedan måste jag duscha!!!!!!!!!

puss, hörs där vi ses.


Kommentarer
Postat av: denise

mini-shots på donken ofcourse :D

2010-07-11 @ 18:52:28
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0