don't be like that.

har precis kommit ur världens snabbaste dusch, och ska snart gå och lägga mig.
men ska uppdatera snabbt om mitt väldigt intressanta liv, jag jobbade idag med, och det var faktiskt inte så farligt. trodde jag skulle få göra värre saker, och idag var jag inte heller lika... klumpig. 
Efter ca 10 minuter på första dagen efter a guy showed me around, välter jag en hel jävla box eller vad man kan kalla det med glas och muggar och allt går sönder, sägs det inte att första intrycket räknas? inte nog med det så fastnar jag i stolar hela tiden, kan inte ens stava till stekt? och så vidare.
så tror inte dagen som varit kunde varit värre.

vill göra något kul, och ser fram emot fredagen = sova♥

ska göra det jag är bäst på nu då, sova.

ciao amigos.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0