god morgon!

har precis vaknat för andra gången idag. tar igen all sömn jag missat i veckan jag jobbat.
igår vart det en enkel hemma kväll med film.
efter jobbet tog jag tåget till borlänge, blöt och äcklig. för så klart skulle mitt paraply gå sönder mitt på bron när det spöregnade och blåste, så resten av vägen till tåget gick jag och skyllde allt på gud haha.
träffa denise i stan och vi for på lite shopping, fick med mig hem en jättesöt brun stickad tröja från gina trico, lovely.
senare på kvällen kollade vi på click (som jag grina åt som vanligt..) och sedan shutter island som jag såg för första gången, fyfan va rädd jag var när jag skulle sova sen haha, dock var den faktiskt skitbra.

nu ska jag duscha och börja fixa mig, ska även fixa ordning mat eftersom mor & far är borta över helgen får man inget serverat inte, haha.

sedan ska vi hem till sabrina (bina) och kröka, soft!

jobbet igår fick föresten helt okej =)

pusssssss.



snart så.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0