Got me a bottle as my only friend .

om det ändå var så..

har inte sovit ett skit i natt, hela natten har gått ut på att hosta och drunkna i mitt eget svett, ärligt.
hela veckan har jag haft hosta men ändå klarat igenom natten eller de timmar jag sovit. hatar att vara hemma igen. vill tillbaka till det bra.

anyway, idag låg jag kvar i sängen jättelänge sedan har jag legat och kolla genom tvns alla inspelningar ätit och data. mitt liv suger it's official.
jag har även blivit sjuk om jag nu inte varit det, om betyder kanske bara att veckan inte var annat än lyckat?
förutom stalkers och annat ovärt! :):):)

fett värtvärtvärt att välja sin egna familj, dock går det inte synd.

häst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0