GRATTTTTTTTIS MIG!

you heard right, idag fyller jag 17 meningslösa år, skämt o-sido :)

jag kom hem kring tolv efter en soft kväll med folk, vart som ett förfriande eftersom det blir ännu mer på lördag hih.
´jag sov iallafall hos emelies faster med emelie så klart, vi plus selma åkte till falun för emelie's hårisättning som förövrigt vart skit snyggt!!! här kommer det... klaget, haha. dock hatar jag falun, hatar människorna där (inte alla då..) hatar staden. den känns som stockholm B, och antingen finns det emos som springer runt och skär sig, jag mena var är trappan!? ,fjortisar som är äckliga eller störda pappor, uh.

men idag är det iaf min födelsedag, och det ska firas med familj :D släkten kommer eftersom hihi. denise kommer oxä förbi en sväng, söft. kommer bli jättegod mat och massa fettofika. och jag har redan fått lite paket, blandannat ett par converse, EN HATT som jag tjatat så länge om, smink pengar och så vidare. och ja... skorna var rosa!

nej nu ska jag inte sitta framför skärmen allt för länge, är ju trots allt jag som ska få all uppmärksamhet idag!! se ironin.

puss, och hoppas ni alla säger grattis ! :)


Kommentarer
Postat av: malin

grattis :):):)

2010-07-23 @ 17:55:08
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0