i like big buts and i cannot lie..

onsdag idag right, eller nu är det onsdag igår var det tisdag. som bestod av att umgås med familjen. vilket jag inte gjort på gud vet när. det var mamma och pappas 11 årdag så vi mötte upp gurra på en resturang (ja vet.. stavningen..) sedan åke vi alla hem och körde kubb, och umgicks allmänt. det var faktiskt helt okej :)

sitter för tillfälllet och råglor one tree hill, och nu ska jag slå på det sista avsnittet på den sista säsongen. nästa säsong börjar inte förens september,it's hard....

det är varmt så inåthellvette oxå, och nu är det bara tre dagar kvar tills jag fyller år. så lördag får man hoppas blir lyckat, vilket menas att jag och lina ska firas eftersom hon fyller 18 på torsdag/imorgon(?) .
jag önskar mig.... SPRIT! skämt åsido.

ska kolla sista nu då, gråta massor sedan gå och lägga mig.. funderar på att börja gå upp tidigt bara för att.
ska ju trotts allt börja jobba snart!!!

xo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0