jag vill spy...

eller nej, jag kommer att spy innom de senaste 10 minutrerna. har nog aldrig ätit så mycket som idag känns det som,men det har jag ju egentligen, finns ju alltid julafton lixom, kan ju dock bero på från gårdagen som förövrigt var jättekul tack för att alla var så fina och sjöng haha. men vill bara sova så allt försvinner,  först ska jag kolla one tree hill så klart, har börjat om ändå från säsong ett he he.

idag firades det med jättegod mat + massa fika som mamma gjort! sedan kom deras vänner över och jag fick lite presenter av dom, fick även två jättefina ringar av jenny och gustav hihi! denise kom ju oxå och var med på fickat och såklart så sjöng ju även dom för mig =)

så nu när jag äntligen har cash plus att jag börjar jobba nästa vecka som betyder mer pengar så vill jag verkligen köpa nya kläder, men först blir det nog piercing i tungan, om jag vågar!!! många har gjort det på senare dar och skrämmer skiten ur mig när de säger hur ont det gör åh...

jaja nog om detta, ska kolla lite avsnitt,spy lite sen ska jag faktiskt ta och sova, så man taggar för imorgon helt enkelt och får hoppas på en lyckad kväll med mycket folk!

nu har jag varit 17 ett helt dygn och känner ingen skillnad, vilket man inte gör heller. jaja pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0