Just gonna stand there and watch me burn but that's alright because i like the way it hurts.


har ju inte nämnt att jag har varit hemma nu i tre dagar. men kom hem efter några timmar bilåkande runt ca halv 6 i lördags, kväll (?). sedan var jag hemma i stort sett en timme för att sedan åka till hill för att ta igen lite. igår åkte vi, alltså jag,catarine och rosalie hem till mig för att bada, vilket var mitt andra dopp i år mycket najs. sedan åkte vi ner och bada igen fram mot kvällen med fler.

de åkte hem idag på för middagen efter nått krossat glas och lite skrik, så idag har jag bara tagit det lugnt. vaknade dock på helt fel sida och irriterar mig på allt, till och med hororna. inge fel på dom lixom :)

har äntligen hittat en sida som kan visa oth iaf, så allt är inte helt åt helvette.
så ska fortsätta med att kolla på det, sedan vill jag ha cigg. men rosalie och catta har rökt upp mina pengar, skämt o sido, jag rökte ju dock oxå...... :)

puss!



love her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0