LSD,någon?

nej..... jag gick inte upp tidigt idag, men det finns en bra anledning till det. det var någon utan för huset igår, klockan tre på morgonen, så kunde inte sova,vågade inte sova haha!

idag har jag endast sovit och varit hemma?! vet intevarför jag inte gör något, är bara som att jag ligger hemma och väntar på att jag ska äcklejobba för att sen börja skolan igen. det är lov och jag ligger hemma och väntar på bättre tider, som kommer på fredag då jag fyller år haha! då kommer jag att......... ligga hemma! :d

ska nog ut och röka snart, är röksugen men har ont i halsen så orkar inte. har faktiskt varit sjuk ca hela sommaren, vissa dagar bättre än andra :)

fa vad jag klagar, jag hatar folk som klagar, hur kan någon människa vilja lyssna likso`m!  :)

ciao. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0