summer of 10.

ännu en jobbdag avklarad, imorgon är det fredag oxå, skönt!!
betyder alltså att jag bara har en vecka kvar oxå inte för det gör så mycket längre men..

imorgon får man hoppas på det bästa och hoppas det händer något, ska iallafall förbi borlänge, blir att träffa denise för fika och förhoppningsvis fynda något,behöver kläder till skolan börjar, vill köpa höst kläder men ändå inte, vill inte att sommaren ska vara över, känns som man inte gjort ett skit sedan peace...

 menmen.. på lördag tror jag nog det blir att åka hem till bina för lite fäst, om folket inte är så otaggade.
annars tar jag med mig folket från avdelningen ;)

intressant....

ska fortsätta med mitt oth! ♥



den första vi kollade på under peace and love, mika haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0