tillbaka!!!

tillbaka efter en underbar och galen vecka på festivalen peace and love. Tror nog jag aldrig haft så här roligt som denna vecka, även om det uppståt saker i mellan åt. ♥ polis, sjukvård och sjuka men men..
tror inte heller jag någonsin varit så här sliten heller, är sjuk som fan, dygnat genom två dygn och varit allmänt alkis, uuh. nu ska jag vila upp mig ordentligt och gå tillbaka till de gamla vanorna, vanligt mat tillexempel!

det bästa var ju så klart jay-z, han var en gud och så jävla snygg, goosh! 
att beyonce var där gjorde ju inte saken sämre, värt!!
efter det kommer helt klart hoffmaestro, har blivit sjukt kär i dom, fett jävla värt!
.. annars har sällskapet, stämningen och alla dessa underbara människor gett mig den bästa veckan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0