And if you wanna hear the rest baby listen to the story as it goes on.

What is life when you can´t take twos
Both the good shit and the blues
Carpe diem
I don´t care if it´s wrong or right
Gamble hard and just shine some light
Carpe diem
But what about the tomorrow
I don´t really wanna know
About all the cares and the sorrow
I ain´t gonna let it show
You put all eggs in one basket
That´s the way I wanna live
You´ll end up stiff in a casket



kan helt enkelt inte sluta lyssna på denna underbara musik, love it.

har iaf kollat klart på ännu ett avsnitt av oth och ska snart börja på ett till, annars har jag hosta som aldrig förr och känns som jag inte gått utanför dörren på några månader, orkar inte. värdelöst sommarlov va? jag vill sola och bada och grilla och allt vad sommaren hör till, damn this boring life + sjukan.

för nöja mig med underbar musik och ciggaretter som dödar min hals, söft.

puss!

påminnelse; snart fyller jag år !!!!!111


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0