7 juni

imorgon är det den 8 juni (logiskt nog?) så då är det endast 20 dagar kvar tills peace and love, höjdpungten av denna sommar, spotta inte ut kaffet nu...

idag började jag som sagt 20 i tolv och hade spanska med film och geo med inlämning av böker, soft dag. sedan vandrade jag och denise till stan för glass och cigg för min del. träffade även catarine och victoria, då vi satte oss på peace and love och de drack äckligt kaffe och vi bara pratade. :)

imorgon har jag oxå bara två lektioner, känner att den här veckan kommer vara soft, sen sommarlov. känns inte ens som sommar, det är juni och borde vara 1000 grader varmt, men sen kom jag ju på att vi bor i sverige. heeha.

jag känner bara ett stort sug efter vattenpipa, det är så sjukt mysigt att sitta med vänner och en pipa en sommarkväll och vara prata. well, får nöja mig med en vanlig cigg i min ensamhet på altanen haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0