åt helvette med mig!!

varmt och sol, har hört av mina kontakter att sommaren är tillbaka.
Därför har jag och jennt legat och solat med fett mycket olja, asså fett! blev inte så mycket brunare, dock är magen brunast, bara för att det är den man inte ska visa`? typiskt.

annars har dagen vairt.. underlig? känner mig bara trött och hemmasjuk, om nu det ordet finns. mitt liv suck, kanske lika bra eftersom nästa vecka ska jag köra hårt på peace and love, och blir väl att bo borta hela veckan, soft.

igår eller idag, jaja runt kl 3 på morgonen/kvällen/natten kolla jag iaf på systrar i jeans, min första gång!! och jag böla typ som fan, jag svär. haha den var iaf skit bra.
men nu ska jag ta och gå ut i vädret med en ciggarett och ett glas isvatten sen blire sunka framför tvn hela dagen, kvällen och natten.

min hals brännes sönder!!!!!!

fan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0