för dom har tagitstudenten.

* godkväll *

jag börjar med gårdagen..
igår var det nämligen studenten, för både bror,mariella,gurra och tusen andra.
det var även min skolavslutning som inte alls var något speciellt. efter det for jag till hushagens student för att lämna blommor och så till jonas sedan träffade jag denise och hill för att kolla studentvagnarna haha.
efter det var det mottagning at hills place, var skit god mat med present öppning ( mina presenter var bäst.... ) och denise höll ett jättefint tal. sedan for jag hem med catta,roska,denise och emelie för grillning, vattenpipa och chillparty. ytters roligt hade vi :)

idag mår jag snopp och kommer stanna hemma med myskläder framför teven hela natten, plus fetaste mensvärken. känns som en riktigt fin start på sommarlovets första dag, plus att det spöregnar. svensksommar....


egentligen är det jag som tagit studenten, yeyy me!



snodde tre bilder från catta. blir massor av bilder från hela dagen senare när jag orkat läadda upp det.
och jag vet att mitt hår ser förjävligt ut.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0