jag är sjuk!!!1

mina ögon och näsa rinner, kan knappt prata och halsen är svullen och hostan retar.

har precis komm it hem från emelie, eller var väl några timmar sen men. igår träffades jag då denise för en runda på kupolen, sedan träffade jag selma och emelie och vi hade faktiskt riktigt kul igår, dock var jag skit trött så vart inga sena timmar inte!
idag ska jag träffa frida och hennes kompis för att fira midsommar, och jag överväger starkt att dricka alkohol idag kommar däcka efter en klunk. Vi ska iaf äta kräftor och jordgubbar sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda, kul :)

nu ska jag ta och dö ett slag sedan ska jag väl börja fixa mig.

jag vill sova </3

eller åka utomlands, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0